Daca esti in cautarea unei firme care ofera servicii profesionale de administrare imobile, te putem ajuta.
Oferim o gama larga de servicii specifice activitatii de administrare imobile in Bucuresti, in orice sector, si practicam preturi foarte avantajoase.
Ne putem ocupa de administrarea asociatiei de proprietari, de rezolvarea problemelor tehnice, de colectarea banilor de la proprietari si platile catre furnizori si de orice alte activitati necesare in administrarea unui imobil.
Toti cei care au ales sa colaboreze cu noi pentru servicii de administrare imobile, se bucura de avantaje care merita mentionate
Servicii complete
Intocmim listele de plata si registrele necesare in activitatea de administrare imobile.
Profesionalism
Clientii nostri nu trebuie sa isi mai bata capul cu depunerea declaratiilor financiare pentru ca tot noi ne vom ocupa de ele.
Clientii nostri nu trebuie sa isi faca griji pentru plata darilor catre stat sau a facturilor catre furnizori - acest lucru intra tot in sarcina noastra.
Satisfactie garantata
Clientii nostri stiu in orice moment pe ce se cheltuie banii si au acces la informatiile necesare pentru a verifica platile si incasarile, bucurandu-se de transparenta totala.
Garantie
Activitatea de administrare imobile necesita un buget anual de calculul caruia ne vom ocupa tot noi.
Asistenta
De ce sa ne alegi pentru servicii de administrare imobile in Bucuresti
Prin angajarea unei firme profesionale de administrare imobile, se va adauga valoare deosebita investitiilor in proprietati. Acesta este principalul motiv pentru care marea majoritatea a investitorilor imobiliari cu experienta apeleaza la serviciile unei firme de administrare imobile, ei cautand o companie cu experienta si un bun management.
Iata de ce ar trebui sa iei in considerare oferta noastra pentru servicii de administrare imobile:
- Avem experienta mai multor ani in acest domeniu si stim exact cum trebuie intervenit in orice situatie.
- Oferim serivicii profesionale complete la preturi extrem de accesibile
- Dispunem de personalul necesar pentru a ne ocupa de contabilitatea in partida simpla, acesta fiind intotdeauna la curent cu toate modificarile legislative.
- Gama noasta de servicii pentru administrare imobile, pe langa activitatile desfasurate in cadrul asociatiei de proprietari, include si administrarea tehnica.
- Dispunem de personalul necesar pentru a asigura si servicii in domeniul instalatiilor sanitare.
- Suntem disponibili in orice moment pentru executarea de reparatii la coloana de apa calda si rece si putem asigura instalarea obiectelor sanitare, totul la preturi foarte convenabile.
- Stim cum sa actionam pentru a usura munca si a indeparta stresul clientilor nostri.
- Alaturi de noi se minimizeaza uzura proprietatii si creste valoarea imobilelor si a apartamentelor.
- Nu trebuie sa va bateti capul cu chestiunile legale sau financiare – declaratii, legislatie, chemarea in instanta a datornicilor, etc.
- Serviciile de administrare imobile pe care le oferim va ajuta sa economisiti timp, bani si energie. Este de ajuns sa ne semnalati problema si noi ne ocupam de rezolvarea ei in cel mai rapid timp.
- Ne ocupam in modul cel mai eficient de colectarea platilor si, totodata, de plata facturilor catre furnizori, astfel incat imobilul sa nu fie in pericolul intreruperii serviciilor.
- Alaturi de noi veti inregistra costuri de reparatii si intretinere mult mai mici.
- Identificam si intervenim rapid pentru a remedia problemele de intretinere, evitand astfel problemele mari si costisitoare.
- Intretinerea preventiva pe care o putem asigura, garanteaza cresterea si mentinerea valorii imobilului pentru care asiguram administarea.
- Ne putem ocupa de controale si inspectii periodice de intretinere si putem face chiar un program scris cu documentatie detaliata.
- Supraveghem lucrarile de remediere sau reabilitare, verificam si supraveghem personalul care se ocupa de aceste operatii.
- Furnizam produsele de curatenie necesare pentru intreaga Asociatie de Proprietari.
- Putem oferi feedback si sugestii valoroase cu privire la actualizarile si modificarile pe care le doresc proprietarii de apartamente.
- Clientii nostri se bucura de multiple beneficii personale – mai putin stres (exista un specialist care se ocupa de situatiile de urgenta, reparatii, documentatie, gasire contractori, plati furnizori, etc), mai multa libertate, siguranta ca lucrurile sunt intotdeauna sub control, etc.
Ce includ serviciile complete de administrare imobile
Administrarea unui imobil este o activitate complexa care implica numeroase aspecte. Dispunem de personalul si experienta necesare pentru a acoperi toata gama de activitati necesare in cadrul serviciilor de administrare imobile si ne implicam in tot ceea ce facem.
Astfel, daca vei alege sa lucrezi cu noi, vei beneficia de servicii complexe la preturi extrem de avantajoase. Pe langa activitatea necesara intr-o Asociate de Proprietari, ne putem ocupa si de reparatii necesare la instalatia sanitara. Lucram atat in regim de mentenanta, cat si in regim de urgenta si oferim servicii de calitate superioara la preturi competitive.
Administrare imobile – activitati specifice unei Asociatii de Proprietari
In ceea ce priveste administrarea unei Asociatii de Proprietari, putem furniza servicii si solutii complete la preturi foarte avantajoase
- Contabilizarea activitatii in partida simpla si in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea listelor de plata, a registrului jurnal, a registrului de casa si a inventarului;
- Intocmirea registrelor de reparatii, administrare fond de rulment si penalizari;
- Editarea statelor de plata;
- Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor financiare necesare;
- Intocmirea documentatiei pentru angajare;
- Plata datoriilor catre stat;
- Plata facturilor catre furnizori;
- Intocmirea situatiei pasivelor, a activelor si a soldurilor;
- Gestionarea bunurilor materiale si banesti;
- Intocmirea dosarului pentru chemarea in judecata a restantierilor;
- Citirea lunara a contoarelor din apartamente;
- Calcularea si propunerea spre aprobare a bugetului anual pentru asociatia de proprietari. Bugetul va cuprinde toate veniturile si cheltuielile asociatiei de proprietari pentru anul urmator.
- Analiza fondului de rulment si propunerea spre optimizare pentru anul urmator.
Administrare imobile – activitati tehnice de mentenanta si reparatii in regim de urgenta
- In ceea ce priveste serviciile tehnice de administrare imobile, vom fi mereu disponibili pentru a interveni in regim de urgenta in cazul avariilor aparute in apartamente sau pe scara blocului.
- In vederea asigurarii mentenantei imobilului, verificam periodic proprietatea, identificand defectiunile si problemele. In urma investigatiilor, prin intermediul Comitetului Executiv, vom notifica locatarii in cel mai scurt timp.
- Oferim consultanta in analiza ofertelor furnizorilor de servicii si supraveghem lucrarile de remediere sau reabilitare. Totodata, verificam personalul care se ocupa de aceste activitati.
- Trimestrial putem verifica intreaga instalatie de apa, coloanele reci si calde.
Nu ezita sa ne contactezi pentru servicii de administrare imobile
operatii de administrare imobile. Vei beneficia de servicii profesionale la cele mai bune
preturi si, totodata, vei scapa de bataile de cap si de stres.
Suna-ne chiar acum pentru o discutie fata in fata care va fi mult mai relevanta!